Followers

Friday, February 4, 2011

febuary month :))

skunt suda masok masok the second month in the 2011 . skjap je mase berlalu kn . hurmmm , bulan FEBUARY nee merupakan bulan cinta ^_^ ehehe yelahh , valentine day kn . ngeee ~ skunt kne pk hdiah ape nak kasik kt laky aku nee . urmm even aku pmpuan p aku still tataw ape yg ptut aku bg . err , pk2 then teros shoping ! ;) babah sury , bb tataw nak belikan babah ape p besday babah nti ad sprise :))
setakat nee aku hepy nan dy , syg ?? bia aku je lahh yg tawu nye . belom bole nak mention segala bagai .  err act , aku pon tataw nak tulis ape nee . so aku melalut je lahh yerk . eheheh , almaklumlah da lme glew kott aku tak update blog . mcm2 yg terjadi tapi aku tade mse nak update .  so0 ble da ad time nee aku lak tataw nak update pasal ape ==' ado0oii , jap yerkk . thinkingggg .
huhuhu tetibe cdeyh plak ;( sbb ? sebab jauh nan babah sayerr . heeee , yelahh aku kt kg n dypon kt kg jugak ! da lahh amk cti lme ;( hurmmm . babah cepat balek taw , bb always rendu nan babah <3 <3 . babah kt sne take care taw . n plez jgn nak mngamuk kt owg yg tak besalah . cian owg tuh . 
laen yg wt sala p laen yg kne maki hamun . tak baek taw babah . ehehehe tbe2 jadik sengal jap . no point to bubling ==' time pon da lewat , mau masok tdow . zzZZZzzzzZZzzzzzZZzz

ily...iny...imy...
<3 eykanemy <3

No comments:

Post a Comment