Followers

Saturday, April 2, 2011

kerana DEA :(

saban ary aku menahan rase sakit nee . perit rasenye untuk aku simpan . awak , tolong jangan seksa saya lagi . saya da cukup penad nak hadap sume nee :( even pon awak cakap yang saya dihaty awak , tapi saya still tak bole rase . hurmmm , ary tuh awak ada tanya saya macam mane nak hilangkan pic awak dgn DEA . jwpan saya senang jerk , just delete . if awak tanak delete tolong simpan tempat yg agakagak saya da taley nak nampak . SAKET awak . aty saya saket tgk sume tu . ye saya tawu yang sekarang awak da tade pape nan DEA tapi tolong lahh paham pasaan saya jugak :( aty sape yang tak saket tgk pic macam tuh . saya tak tawu sampai ble saya nak simpan SAKET nee awak . kat sape ag yang saya bole nak luahkan . maybe dowg pon takan paham pasaan saya sekarang . awak , saya betolbetol sayangkan awak tapi kenapa saya perlu untuk hadapi sume nee awak :( tolong lahh , da cukup habis aermate nee mengalir awak . 
sekarang saya agak sensitif ble awak mara saya . saya tak paham awak , nape lately nee awak bengang ngn owg laen tapi kat saya awak lepaskan ?? ape lahh yang saya da wat sampaikan saya yang kne mara atas sala owg laen :'( . sedeh kott . kalau lahh saya bole nak cakap macam mane pasaan saya time tuh . hanya tuhan jerk yang tawu . atas sebab DEA yang menghantar kawan tapi saya yang jadi mangse . saye tak tawu nak cakap macam mane kat awak . saya da PENAD untuk rase SAKET nee SAYANG . tolong buangkan kenangan awak ngn DEA tuh jauh dari berada diingatan saya . saya nak hidup bahagia nan awak . saya tanak ada owg laen yang mengganggu hubungan kte da . even pon bayangan si DEA . plezzz , saya mintak sangat ngn awak . kte buad life kte ye sayang :) saya da tanak saket ag :( 

-emysyeera-

No comments:

Post a Comment