Followers

Thursday, January 6, 2011

ireallyreallyreallymissudear ;(


mulai mggu nee , aku kne bse kan diri tk tidk ag bersama dy :( . ouhh cdeyh nye . beb ! aku ase kesorangan lahh kt cni , kte da bse kn brdue . n now im feel zero wthout u . n veryvery bored here ==' pape pon aku akan sntse rndukan ko , pas nee agak agak susa lahh kn aku nak dgr cte sal adk aku tuh . urmmm , kowg jgn gado gado ag ea . aku da jauh n tak pat nak luang mse nan ko . yess i know she have many admire but she unly want u n have u . jealous is must but not much , oke dear ^_^ . aku kat sni pon akan sntse mdoa kan spye kowg sntse bhgia n cmtuh gk nan aku . ko pon jge kshtan tuh , da kne ulser tuh jgn nak gatal pky lens ag . betol ckp adk aku , ko taley pky lens da . nti jd cm casper , hehehe . macam macam eh glaran yg ko pat dari dy , ishh adk aku nee memang pmndangan yg luas :) insyallah if aku ad time aku town jb nan eyN ea . aku nak ko bawak aku g jalan jalan . lame glew kott aku tak town jb . huhuhu :)


psttt**ireallyreallymissu :( if ad time dtg lahh cni ea , kua same same nan eyN n bawak skali adeq kcek aku tuh ea :)
iloveu <3 <3

No comments:

Post a Comment