Followers

Sunday, March 27, 2011

bertahta di hati :)

hurmmm , bowink siaa . pape pon aku nak cakap yg aku da lame tak balek umh :( huhuhu cdeyh nye . tak lahh jauh mane pon but tade time nak balek . last aku balek pon rayer cine yg bulan 2 tuh ==' memang da lame glew tak balek . mak aku pon cakap balek lahh sbb da lame tak balek . rendu shiall kat familyfamily aku . nak buka cte pasal sape yg berade di hati ku . hurmmm , ofcz lahh my sayang kan ^_^ . heee but kowg takan tahu lahh . bia aku jerk yang tawu .
ehem ehem ! awak , terimakaseh sbb bg sayer jwpan . sekarang sayer da tawu da . sekarang pon sayer da tawu sape yg di hati sayerr . heee , ofcz lahh awak kan . hermm , tapi sayerr akui yg sayerr pon still taley if awak ckp pasal seseorang tuh . jlez tuh ad lahh jugakk but yg selebihnye tuh pasaan sangatsangat lahh menyampah . tak suke kott . hurmm da lahh tanak jadik kan isu . nanti asyik nak gadoh jerk keje nye kan . pape pon sayer nak ckp yg sayer pon sayangkan awak jugak . nothing da nak bebelbebel . byebye :))

No comments:

Post a Comment