Followers

Wednesday, March 16, 2011

makin aryy makin .....

skunt da bulan 3 . hurmmm , sekejap je mase berlalu . aku ase ary tu aku bawu jerk masok stdy kat kolej but now da hbis sem da pon . next week da masok sem bawu :)) heee excited pon ad , takod pon ad . ape feeling aku skunt nee pon aku tataw la . ado0oii , macam macam lahh prob yg timbul . but just ignore that . anggap macam tade pape yg berlaku ==' . penad lahh nak pk , nak cakap ag lahh penad . n tak sangke jugak yg aku nan dy da masok second month . urmm , hope lebih baek lebih menyayangi lebih mencintai ^__^ awak awak , saye mintak maaf kalau saye tak bole nak jadik seperti yang awak nak . ye memang saye budakbudak . awak jangan lahh nak angin selalu . tak suke lahh awak angin jerk . saye nak awak yg selalu manje manje nan saye :)) nanti kalau da jauh , marah awak tuh yg saye rendu . yess ilyyt sayang . 
hurmm ape ag ea nak bebel . 
semalam 14/3/2011 mak aku text bagitaw yg anak sedare dy meninggal . INNALILLAH . aku tak sempat nak balek jpe . last jpe rye kott p tataw lahh raye yg ble mase . sape lahh yg dengki nan dy tuh . hurmmm , harap family dy pat bersaba nan pemergiannye . now time to stop writing . banyak ag story yg nak share nan kowg sume . ad mase aku update kan ag . ^__^

No comments:

Post a Comment