Followers

Monday, July 18, 2011

14th july 2011

u PURPOSE me ? u said ' WILL U MARRY ME BACK ? ' errr , what that can i say to u ? yesss , i admid that iloveu until now . tapi awak kan da ade dea . nape nak saye :( saye tataw nak sedeh or gembira . bertarikh kan 14 july 2011 genap kte 6 bulan kawan kan :) saye hepy if awak hepy . tapi saye TANAK dea !!! stay away from me if u want her !!! 
saye tak suke berkongsi taw . saye nak sowg2 . ape yang saye taw awak tuh milik saye sowg jerk . bukan milik orang lain . even pon awak depan mate saye selame nee p saye tak nampak awak . but now , tibetibe awak muncul then awak cakap yang awak perlukan saye . hurmm , ayat yang kua dari mulut awak tuh betol ke atau saye salah dengar ? awak cakap yang awak sayangkan saye , awak perlukan saye , awak taley hidup tanpe saye , lagi awak cakap bile awak bangun awak takut sangat saye hilang dari awak sebab saye penah lari dari awak . eheheh , time tuh saye bukan lari lahh awak , saye sedeh n just nak time sowg2 . awak tuh yang risaukan saye tahap gaban kenape . semalam saye turun bawah just nak beli topup . saye naik lambat cket je awak da risau . awak terus turun bawah cari saye sebab awak takut saye lari ag . ehehe , sayang jugak awak kat saye ea :) terimakaseh sebab still sayangkan saye . ape lahh awak nee . saye da besa , tawu lahh saye nak jage diri saye nee . saye da cakap kan yang saye akan cube untuk hidup tanpe awak . saye bole ! tapi tak lahh sepenuhnye kan . tapi awak ? awak taley nak hidop tanpe saye . pape pon mesti awak nak saye ade jugak . sampaikan ade owg nak jeles ngan saye . ado0oiii , tak paham saye ngn owg tuh . ngn saye pon nak jeles . 
kepada budak tersebut , tak perlulahh kau nak jeles ngan aku if kau ase kau da miliki dea ngn sepenuh aty kau . tapi aku ase kau still tak pat nak tekel aty dea kan ? hurrmmm , sokay lahh . aku bagi peluang kat kau . && kau jugak tak perlulahh nak jeles ngan aku if kau ase kau better ag dari untuk jage pakai minom dea bagai . aku admid yang aku bukan lahh pilihan dea pade permulaannye . aku pon tataw ape yang aku da buad dekat dea sampaikan dea tanak aku lari dari dea . aku harap kau paham ape yang aku nak sampaikan nee . aku nee tak suke lahh nak cari gado ngn owg . melainkan ade owg yang cari pasal ngan aku . ehh suda lahh ehh aku cakap pasal kau nee . 
awak , dekat 2 bulan taw saye single . n saye ase saye da selesa untuk berSTATUS single . && berdasarkan ape yang keluar dari mulut awak . yess , saye jawab sekarang . YESS , I DO . even aty saye kosong , tapi saye akan cube buad yang terbaek . kesilapan yang lalu membuadkan kte menjadi lebih matang untuk ary ary yang mendatang . disebabkan awak admid yang awak da buad sala , saye harap awak takan ulanginye lagi . lagu AKIM-JANJI saye simpan selame 2 bulan . terimakaseh sebab bagi saye lagu tuh . lastly , saye tanak ade sapesape ag yang tak berkenaan muncul lam hubungan kite !


-emysyeera-
...takeurmine...

No comments:

Post a Comment