Followers

Sunday, June 19, 2011

j a u h

ku tak bisa jauh jauh darimu . ku tak bisa jauh jauh darimu . hurmm , tapi hakikatnye awak jauh sgt dari saye :( sedeh sgt . ayt nee ' even owg tuh ade depan mate kte tapi kte taley nak sentuh dea pon tak gune jugak  ' betol . if ade depan mate pon p taley nak sentuh pon tak best jugak . 

sekarang nee ape pon aku kne kuat untuk terime kenyataan yang sangat perit . aku pon tak kuat nak terime kenyataan tuh . tapi demi owg sekeliling aku , aku kne kuat ! aku taley lemah ! ye , depan kau aku buad2 kuat sebab tanak kau pk aku lemah . terpulang lahh kau nak ckp ape pon kat aku . yang aku taw skunt aku kne belajar untuk hidop tanpe kau . aku memang bole hidop tanpe kau sekarang . tapi engkau aku tataw la kan . bole hidop tanpe aku ke tak . ye memang aku admit yang aku still sayang kau tapi sampai bile aku nak sayang kau if kau tak sayangkan aku . baek aku sayang owg yang taw nak hargai aku . banyak lahh kot ape yang kau da buad tapi aku malas nak igt . nanti aku sendiri yang saket . tiaptiap ary aku bz kan diri aku ngan macam macam sebab aku tanak nanti ble aku termenung , aku akan igt balek sume ape yang da berlaku . aermate aku nee pon sampaikan da tade nak kua ble time aku sedeh . memang ble kua ngn kowg aku buad mke . tapi kau ade tanye tak ? tade kan . kau marah aku ag ade la . kenape kau suke mara aku ea ? aku pon tak paham . padahal sala owg laen tapi aku yang kne mara . tapi mane sala aku tuh aku admit lahh . aku terime even sebenarnye aku nee taley nak kne mara . kau sendiri kan tawu aku macam mane if kau betol kenal aku . 

-emysyeera-
-takeurmine-

No comments:

Post a Comment