Followers

Saturday, August 6, 2011

sakit hati bila teringat. . . . . .

what the hell lahh weyh ! sakit aty la plak . aishhh , cialll vavi ouh ble teringat .
hurmmm , peristiwa tuh still berlegarlegar dalam pale otak aku nee !
1 may 2011 , sampai ble pon aku takan lupe lahh . terimakaseh kepade orang tuh sebab bagitawu aku hal yang sebenar . kalau KAU tak bagitawu , maybe sampai bebile pon aku takan tahu .
and terimakaseh jugak kepade orang laen sebab tak bagitawu aku . lepas nee agakagak susa untuk aku letak kepercayaan aku sepenuhnye .
tapi aku heran+pelik . kenape perlu untuk KAU bagitawu aku ? hurmm , KAU nak cakap yang KAU dah dapat tempat kat aty DEA ? ehhh , suda lahh KAU . aku sikit pon tak heran lahh . aku just terkilan + sedeh + marah sebab kowg sume da tipu aku .
awak , sampai aty kan sebab da tipu saye ;( saye percayekan awak sepenuhnye tapi awak da toreh kepercayaan tuh . sokay lahh , saye just nak cakap ' if awak bole , takan saye tak bole ' awak belom tengok ag baran saye macam mane kan . bak kate orang , baran orang yang baran ag oke dari baran orang pendiam yang tak penah tunjuk kan baran nye . tapi jangan lahh buad baran saye keluar . sebab saye tak suke nak gado . plezzz harap paham . 
awak just cakap ary tuh yang kawan awak eca yang nak datang tapi dea tak jadi datang . tup tup saye pat tawu orang laen yang datang . AWAK TIPU SAYE !!!! tapi sikitttttt pon awak tak bgaitawu kat saye . sedeh kott awak buad macam nee . but sokay , dunia nee berputar . awak jangan lupe plak . kepercayaan untuk awak sekarang nee da berkurang cket lahh dari dulu . saye da lebih berhati hati . saye da tanak kne tipu lagi . hurmm , makin aku ingat makin sakit lahh aty nee . tapi bende tuh still ade lam pale otak aku nee . cam ne aku nak buad =='


-emysyeera-
.takeurmine.

No comments:

Post a Comment