Followers

Sunday, September 4, 2011

fedup.

fedup ? ape pasal ? pasal pangai seseorang yang bernama manusia . entahhh , sesetengah orang fedup dengan keadaan sekeliling dea . sesetengah orang lagi fedup dengan keje dea . alahh , macam macam keadaan lahh fedup nee bole timbul . aku pon kadangkadang penah ase fedup . tapi aku diam . malas nak kecoh . sampai nee je lahh . aku fedup nak cerita .
aku tataw kenape ble aku tengok je dea aku ase nyampah sangat . aku langsung da tak bole nak go on ngan dea . marah aku pade dea still membara sampai sekarang . orang laen tak kan paham ape yang aku ase tapi just SOMEONE that yang bole paham .  tapi sekarang dea da laen :( dea da tak bape nak cakap ngan aku . sedeh . nak nanges ;( awak awak , nape awak sekarang da laen ? nape awak tak macam dulu ? hurmm , saye nak nanges kat bahu awak tapi keadaan awak tak mengizinkan . ape segala sume perasaan saye mesti saye luahkan kat awak . tapi sekarng saye nak luah kan dekat sape ? da tade sape nak dengar cte saye selain awak . tape lahh awak . saye simpan selagi saye bole simpan . :'( nak nanges sangat !!


saye perlukan dea :(

No comments:

Post a Comment