Followers

Saturday, June 18, 2011

stupid feeling ! dont come to me !!

berulang kali aku bace tapi aku still merasekan yang bende tuh bawu jerkk di tuliskan . hurmmm , sedeh :( nak nanges skunt !! tapi tataw nak nanges kat sape . bak kate seseorang simpan dalamdalam ape yang kte rasekan . ye , saye da cube untuk sipan segale bagai perasaan saye . tapi sampai bile ? one day , segala perasaan yang saye simpan nee akan terkeluar jugak . aku da tade sape sape ag . orang sekeliling aku takan paham ape yang aku rasekan saat nee . aku takan cube bg dowg paham sebab memang susa untuk aku bgtw ape yang aku rasekan . beberape ary yang lepas , aku dapat tahu sesuatu yang tak sepatutnye aku tawu . arghhh !! banyak lahh , sampai kan aku ase otak aku nak pecah bile terpikir bende nee sume . tapi paling aku tak sangke kan yang kau sanggup kan tipu aku . patut aku rase time tuh kau beriye riye tak bagi aku balek awalawal . ruperupenye kau ade something nak buad . and for that person thanxs coz bgtw perkare yang sebenarnye . aku tak marahkan kowg pon . just aku rase macam BODOH ! aku percayekan kau tapi sanggup kau tipu aku kan . THANKS A LOT !! kau calarkan kepercayaan yang da aku bg kat kau . ape yang aku bole kat sini hanye mampu untuk berdoa supaye kowg berbahagia ngn ape yang kowg buad . aku bukan sape sape bg kowg kan . so , harap kau paham . 

dan untuk KAU terimakaseh dengan segale ape yang kau da bg kat aku . terimakaseh dengan ape yang da kau buad dkt aku . sehingga ary nee perkareperkare tuh still melayang layang kat pikiran aku nee . memang aku BODOH  kan sebab terlalu percaye kan kau . tapi aku tak pernah menyesal ngan ape yang aku da buad selame nee untuk kau . satu perkare yang aku harap sgt daripade kau 'aku harap kau hargai aku' if itu pon susa untuk kau , tataw la nak cakap ape . kau nee memang jenis manusia yang tataw nak hargai orang kott . aku pon tak penah menyesal kenal ngn kau . aku taw sume feeling nee penah kau rase n DEA pon merase ape yang aku rase sekarang . aku pon harap aku kuat seperti DEA . memang aku tak kenal DEA tapi orang laen yang kenal DEA taw DEA macam mane . aku pon rase seperti tak patut kau buad macam tuh . hey dengar sini oke . no bodies perfect oke ! tapi kte cube buad yang terbaek . ye aku taw kau tak hepy sekarang tapi ape aku bole ? senyum je lahh weyh ! aku tak berhak untuk kate ape ape . kau yang pilih jalan itu kan so kau sendiri kne pandai untuk keluar balek dari jalan tuh . sebelum itu , adakah kau still perlukan aku untuk kau teruskan kehidupan kau disini ? tolong bagi kan sebabsebab . terimakaseh . tapi aku rase kau da tak perlukan aku kott . yelahh , sekarang kau da ade partner kau . pape kau mintakk lahh ngn dea oke . aku bukan sape sape ag untuk kau . tapi cyesly aku cakap nee yang aku rendukan kau . ape yang aku tengok kan sekarang adalah bukan diri kau . aku tataw mane hilangnye diri kau yang dulu . aku still igt ape yang kau cakapkan even kau tak cakap kan pade aku . yang dea pandai sgt untuk amk aty kau , cari mood kau balek , tapi sume tuh aku tak nampak pon . mane hilangnye diri dea yang kau puja puja dulu tuh ? sury if kau rase aku tanye cam berlagak . aku pon tak cakap yang aku nee sempurne tapi aku cube untuk mencari kesempurnaan itu . aku da tak mampu untuk kate ape ape pon sekarang . aku pon da tak mampu untuk sorok perasaan aku yang sebenarnye sekarang . aku da tak kuat . depan kau memang aku pretend habis habis sebab aku da tak nak dgr kau cakap yang aku nee tah pape . aku kuat sebab adeq adeq kau ! dowg backing aku even pon aku taw yang dowg akan lebih untuk backup kau . tapi entah macam mane kan aku still bole berdiri sehingga ary nee . aku sendiri tataw mane kekuatan aku nee datang . mungkin aku tak sekuat kau dan mungkin kau tak sekuat aku . aku da sehabis mungkin untuk lupekan ape yang da berlaku tapi bile aku nak lupekan ade jerk yang mengimbaskan kembali . marah ? untuk ape ? perkare da lepas tade gune untuk aku marah . aku just terkejut & tak sangke yang kau sanggup untuk buad aku macam nee . dan untuk kau jugak terimakaseh sebab berterus terang ngn aku tapi TO LATE !!!!! aku taw kau suke kan tgk aku menderite macam nee . sebab kau da dapat dea . aku tak dendam pon ngn kau . untuk ape aku dendam . merugikan aku jerkk . bak kate owang putih 'waste my time' ahahaha . aku nak gelak je lahh ngn kau nee . rugi jerkk kalaw aku marah kau . sebab aku taw adeq adeq dea akan backup kau jugak . ishhh suda lahh , semak kan blog aku jerk cakap pasal kau . dan nee untuk kau semule , aku da cube untuk hidop tanpe kau dan aku rase aku berjaye kott . aku takan bergantung harap ngn kau ag . semoga kau berbahagia lahh dengan ape yang kau ade sekarang nee . da tade ape untuk aku tulis pasal kau . 


aku tak tahu apa yang ku rasakan
dalam hatiku saat pertama kali
lihat dirimu melihatmu
seluruh tubuhku terpaku & membisu
detak jantungku berdebar tak menentu
sepertinya aku tak ingin berlaku
berikan cintamu juga sayangmu 
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga waktu menjemputku
ku berikan cintaku juga sayangku
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga waktu menjemputku
saat ku tahu kau akan pergi jauh
iziznkan aku tuk selalu menantimu
untuk katakan ku ingin dirimu
agar kau tahu betapa ku terlalu
mencintaimu aku akan menunggu
hingga dirimu kembali untukku

berikan cintamu juga sayangmu 
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga waktu menjemputku
ku berikan cintaku juga sayangku
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga waktu menjemputku
tolonglah aku bagaimana diriku
ungkapkan itu rasa yang membelenggu
dalam hatiku ku cinta padamu

percaya padaku :) awak , saye nak bagi lagu nee kat awak lahh tapi ...................................................................................... bole ke awak terime :( aduhhhh , kerenduan nee tibetibe lak melande . hurmm , emy tak gune kau rendu pade owang tak rendukan kau . kau simpan je rendu tuh pade owang yang sepatutnye . betol ! tak gne kte rendu pade owg yg tak rendukan kte . kenape aku igt kan kau eh . aku cube untuk lupekan kau tapi aku taleyh ! tolong aku !! tolong buangkan igtan aku nee !! :( hukhukhuk nak nanges nee . tapi nak nanges kat bahu sape . aku da tade bahu untuk aku nanges macam dulu . awak , saye nak macam dulu . saye sowgsowg sekarang nee . tapi tapelahh awak , awak kan da hepy sekarang . saye tanak kacaw awk da . nanti dea jeles ngn saye . awak jage lahh dea baekbaek oke . segale ape pesanan awak kat saye , saye still igt . saye simpan lam memori saye . suda lahh merepek repek nee . otak da beku nak tulis . macam macam feeling ade sekarang . sampaikan aku tataw ape yang aku ase kan sekarang . maafkan bila ku tak sempurna , cinta ini tak mungkin ku cegah , ayat ayat cinta bercerita , cintaku padamu . no point =='


-emysyeera-
-takeurmine- . 

No comments:

Post a Comment