Followers

Thursday, June 2, 2011

menanti penuh kesabaran .

ye aku pretend yang aku kuat depan kau . tapi sebenarnye tak . 
aty aku tak kuat untuk lalui semue nee .
aku tanak kau pikir aku dalam kesedehan sebab itu aku hepy jerk depan kau .
tapi aku tataw kenape kau still nak buad semue itu sedangkan kau tawu aku tak kuat untuk hadapi nye .
aku tak kuat !! aku nak sangat kau tawu yang aku sangatsangat perlukan kau .
aku tak kuat tanpe kau !
aku perlukan kau !
aku tengah sedeh sekarang .
aku tataw kemane harus aku pegi untuk mengubati aty aku yang luka nee .
aku hilang segalegalenye .
aku tawu aku bukan yang terbaek buadmu tapi aku cube untuk jadi yang terbaek .
aku tak pernah cakap kau bukan yang terbaek untuk ku kerna kau tawu kau sedang cube lakukan yang terbaek .
aku mintak maaf atas segale kesalahan yang suda aku lakukan selame bersame kau .
halalkan makan dan minum aku semase bersame kau .
aku gembire sapat bersame kau .
thanks for the everything yang suda kau ajar aku .
aku hargainye sangat !
tapi satu yang aku nak kau tawu 
AKU SAYANGKAN KAU !!
sampai bilebile pon takan pernah luput dalam aty aku .
aku berharap kte dapat kembali bersame semule seperti dahulu .
aku sentiase ingat akan tarikh ini 
14 JANUARY 2011
sentiase di dalam aty .


-emysyeera-
takeurmine
ialwaysloveu . ialwaywaitingforu
n iMISSmissMISSudamnDAMNdamnmuch !


No comments:

Post a Comment