Followers

Thursday, December 29, 2011

kawan a.k.a sayangg


errr , ary nee aku nak cakap pasal budak nee la plak . nak taw sape ? meh aku tnjuk cket owgnye macam mane .
taraaaaa !! nee laa .



heee , comel tak ? harus lahh , kawan emy mesti comey . ehehe , dea nee bukan setakat kawan aku tapi aku da anggap dea macam adeq aku sendiri . yelahh , lagipon dea nee mude dari aku . tapi tak jauh mane pon , aku lahir 28/4 dea lahir 13/5 . selang bape ary jep . hurmm , dulu ktowg dok satu umah tapi sekarang tak lagii . heee , ade la masalah sikett . ehh ktowg tak gado oke , ade lahh masalah anakanak . ehehe , gurau jep . tade lahh , masalahnye bia ktowg2 je lahh yang tawu eh . aku sayang sangat dea nee . dea nee ibarat kaki kanan aku *aishh bese tangan kanan kan* ktowg bole dikire sekepale lahh . apeape aku nak buad mesti kne ade budak nee . wait ! aku lpe nak bgtw name kan :D ahaha . name dea amelia amran . search la kat fb mesti jpe *itu pon kalau jpe* dea same aku thun 1992 . kowg kre sndri lahh . dea pon asal pahang jugak tapi dea da pindah kat tanjung karang . now dea da pindah pahang balek kott . ktowg study same kat ptpl shahalam tapi dea amk kos makmal perubatan . tapi dea masok ag awal la , kre senior aku . ermm , ktowg rapat pon ble da dok satu umah . law tak dok satu umah , just jpe kat lua jep then dea tdow umah . ble da dok satu umah , ag lahh banyak bnde kan ktowg bole kongsi . macammacam cerite . dea nee sweet sangat tapi kuat merajok ! ehehe , tapi aku tak kesa sume tuh sebab aku pon same jugak :p perlukan lebih perhatian . tapi kan jangan la bagi dea bebel . law dea da bebel , habis satu umah dengar sore katon dea . ehehe , bingit ouh =,= law owg tak buad ape yg dea soh , dea akan merajok . tapi yang kesiannye laky dea la kne pujok even bukan sala dea . ahaha , sian laky dea kan . ehh , dea nee pon spesis aku jugak . ROUNDBOARD . jangan berangan lahh nak usha dea . aku nee pon da paham sangat pangai amelia nee . kadang tuh ade jugak yang komplen pangai amelia nee kat aku p aku buad bodo je sebab aku taw dea macam mane . kepada owg tersebut , ' aku bole tahan pangai amelia sebab aku taw dea macam mane , even aku kenal dea tak lame . bukan cam kau yang nak jenis cepat giveup . aku takan penah nak fedup ngan seseorang cam ne kau fedup ngan KAMI ! ' . 


haaa , nampak tak makhluk pink nee . nee la bunny kesayangan dea :) dea tak bole tdow taw law tada bunny nee . bunny dea yang hilang , satu bilik taley nak tdow . huhuhu , comey jerk . kadang tuh nak soh mandykan bunny pon dea malas taw . dea cakap nanti bau bunny tuh hilang . ahaha , burok kan pangai dea . da hitamhitam pon bunny tuh , dea still tanak mandykan . sian bunny tak mandy :D manemane dea pegi , bunny tuh mesti ade . bunny nee bukan kapas cam tedybear yang laen tapi dea kabus biji . aku pon ske dok picit bunny nee . ehehe , aku tataw la macam mane law bunny nee hilang nanti . mau tak amuk dak nee ha =,= amelia nee pon gatai jugak taw *macam aku* dea ske dok usha owg yang comey2 cute2 . habis lahh sape yang berwajah begitu . huhuhu , dea nee peminat setia adam . apeape pasal adam sume dea sanggup . pastuh dea ade minat ngan artis korea nee tapi aku lpe lahh name nye .


cantek kan dea , sweet je . kadangkadang dea pon ade jugak kesengalannye . heeee , manemane ktowg pegi yang ade mcd , ktowg mesti akan beli sundae cone . sebab dea murah jep . hujanhujan pon beli jugak taw .  nak apeape mesti plan samesame . tapi sekarang da jauh , susa sikett . jpe pon da jarang . yelahh , dea study kat shahalam tuh . aku lak dok keje kat kl . memang tak jauh mane pon tapi mase tuh yang tada . iff aku free , dea lak bz . iff dea free , aku lak yang bz nye . last jpe pon awal bulan 12 2011 . lepas tuh da tak jpe . plan jugak nak jpe tapi tak jadik . then lepas nee ade jugak plan nak jpe ag . berharap sangat plan tuh menjadi . amin . umah dea pon aku da penah pegi , best sangat tapi seksa la nak sampai ke sane ngn naek moto . kebas segalegalenye . tapi umah dea best . pegi ary tuh dea bawak pegi bukit melawati . banyak ouh kerakera kat situ . lepas tuh dea bawak pegi pantai lak . banyak sangat kerangkerang ngan siputsiput . aku pon sempat kutip mane yang cantek then aku bawak balek . ehehe , macam umah aku tada pantai jep . then nanti aku nak ajak dea datang umah aku kat kuantan lak . roundround kat umah aku . tipu lahh kan law aku cakap aku tak pernah nak gado ngn dea . aku ase penah kott tapi aku just lpe pasal ape . tapi sume tuh tak memutuskan perhubungan ktowg tuk kekal sebagai kawan selamanye . dea pon da macam adek aku tapi kadangkadang tuh macam mak aku juagk . ehehe , dea nee garang jugak taw ==' bingit law dengar dea jerit . errr , suda lahh eh . aku pon ase cam da tada ape yang aku nak bebel . but cyesly imiss this gurl much lahh ;( 

* eya , emy rendu lahh waktuwaktu bahagia kte dulu . hurmm , tapi emy taw bende tuh pon takan terulang ag kan ;') masingmasing da bawa haluan masingmasing . sangatsangatrendukan waktu dulu . saat kte tengah bahagia tanpe gangguan orang ketige . aman je kann time tuh . kemanemane pon still bersame ryte ? but who noe people change . sekarang pon just kte jep yang ade . berharap sangat kte bole kembali bahagia seperti dulu :) eya , skunt kte da jauh . eya takecare taw . study hard . bia nanti bole dapat dekan . tunjuk ciket kat orang tuh yang eya pon bole taw ! jangan nak dengar sangat cakap orang , orang tuh sebenarnye jeles ngan kite . sebab tuh dea cakap yang bukanbukan pasal kite . jage diri taw eya . ade pape masalah bgtw emy , insyallah emy tolong . oke sayang already missu ryte now :) takecare !

...emysyeera...
...takeurmine...
...stereoheart...

1 comment: