Followers

Thursday, December 22, 2011

pasaan dari dalam ;(


stalker fb dea . aku sedar yang aku sedang merendui dea ;( tapi dea rendukan aku ke ? hurmm , tuhan je yg tawu betape rendunye aku dkt dea . ya allah , kuad kan lahh aku . aku tanak jadi lemah . tolong temukan aku ngan dea ;( ble dpt tgk mke dea senyum dpn aku pon da ckup tuk ubat rendu aku pade dea . ehem ! ehem ! aku kne kuad ! aku taley nak terus bersedeh . dan skunt mybe aku da bole trme yg kau bkn utk aku lagii . even aty aku saket tapi aku nak kau taw yg aku kuad tanpe kau ! thanxs for the everything dear . banyak bnde yang saye belajar  . thanxs coz stay in mylife even tak lame mane . thanxs again :') just wanna to say dat i really miss u . im hepy for ur life now :)  n dun wory abot me . im fine evendoe where i am . takecare dak demokk .




-emysyeera-
...cryingingsmiling...

No comments:

Post a Comment