Followers

Thursday, December 22, 2011

ombak rendu :)


nee mke depan novel OMBAK RINDU

sejak cte nee kua panggung , bapak segale ramainye ehh tengok . termasok lahh aku nee . due kali plak tuhh , aishh nee pon ase cam nak tgk kali ketiga jep . huhuhu . nak ajk sape pulak ehh kali nee ==' hurmm , tak bosan ouh . cte nee sedeh sangat . lagu dea pon best jep . aku yg tgk kali kedua nee pon meleleh ag aermate ha . huhu sungguh menyentuh perasaan *sape yang tadop pasaan pon bole nanges taw*


nee plak mke depan filem tuh

heee , dalam situasi nee aku pk laa betapa susanye berada kat tmpt mila . kowg ase kat tempat sape ag susa ? bagi aku lahh mila . sebab ape ? sebab dea cinta dekat owg yang tak cinta kan dea . saket woOoo . betapa susanye berada kat tempat dea . dea tak pernah merasakan kebahagiaan even dea da dapat owg tuh . dea buadbuad hepy depan sume owg . sentiase senyum . padahl dlm aty dea tuhan je yang taw . mila kuat ! sbb tuh dea amk risiko tk kawen ngn hariz even dea taw aty hariz bkn tk dea . salute la weyh ! tak sume owg cmtuh . tak sume owg bole terima kenyataan . 

aku pon maybe tak sekuat mila . tapi aku try tuk kuatkan diri aku . macamacam masalah yg dtg skunt . tapi cmne sekalipon aku kne trme ngn aty yg rela . ahaha , gelak skai la aku skunt . aku nak hilangkan sume kesedihan aku . huhuhu . nahh amk last picture pasal cte yg nga hot skunt .


hahaha , aku nk pegi kali ketige plak lahh . aishh , obses pulak aku ngn cte nee . sape tak tgk tuh pegi lahh tgk cepat yee . tak rugi pongggg .


-emysyeera-
...takeurmine...



1 comment:

  1. setuju...i nanges pon sbb tgk mila neh sedih seyh,sbb kte di situasi mila kan emy huhu

    ReplyDelete