Followers

Thursday, December 29, 2011

Maaf Aku Mencintaimu - The Virgin




maaf aku mencintaimu , walau mungkin engkau tak mencintaiku , tak inginku merubah ape yang telah , kita lewati berdua , ku ingin itu untuk selamanya ;)

ye aku suke sangat lagu nee . macam kne pulak =,= tape lahh , kne tak kne aku suke dengar . btw lagu the virgin sumenye best . lagu dowg pon kne kott pade owg2 yang macam kami nee . yelahh , dowg pon same jugak ROUNBOARD macam kamikami sekalian . heee , pade yang dok mengate mngutuk tu stopstop lahh . kowg tak penat ke dok menjaja cte owg nee . anda membuadkan kami sume berasa sama taraf seperti DATO SITI , DATIN TIARA , DATOK M.NASIR . suda lahh . kami yang dengar nee pon penad . nee kan lak anda yang dok berjual cte2 pasal kehidupan songsang kami . errr , kami bahagia ngan ape yang kami buad . sebab kami tak ganggu anda sume so anda sume kne lahh paham yepp . bak kate owg , kawan biar beribu musuh jangan lahh ade satu pon . hurmm , aku suke kawan ngan sapesape pon but jangan lahh nak rude ngan aku oke . itu aku tak suke . pape pon enjoy lahh dengar lagu nee . takecare all :)


...emysyeera...
...takeurmine..

No comments:

Post a Comment