Followers

Sunday, December 18, 2011

life must go on :)

life must go on ! 
yeahh , even kte sedeh mane sekali pon hidup nee mesti diteruskan jugak ! agaknye skunt nee memang musim untuk orang mengenang naseb . aku pk aku sowg jep yang menanggung kesakitan , upenye ade lagi yang same macam aku . macam tadi tbe2 kawan aku ntar chat kat aku ckp yg dea sedeh . then aku pon suh la dea cte , ble dea da cte jep bawu aku tawu yg slme nee dea menanggung sekse . saba eh kawan . aku hanye mampu untuk bg kau sokongan jep . selebihnye kau yang kne tentukan sendiri hidup kau . aku paham keadaan kau . aku paham pasaan kau . mgkin aku merase bnde yang same . dan kau mngkin memerlukan seseowg untuk kau luahkan segale ape yang kau da pendam kan . aku kat sini setia untuk mendengar :) ape segale kau nak cte kau cari lahh aku . even aku nee tak sebaekbaek manusia tapi aku baek lahh jugak kan :D * ahaha pasan baek lak* ermm , pape pon aku nak kau kuad ! aku taw kau bole kan syg :) ayt nee aku nak bagi kat kau . JATUH BANGUN KITE , KITE YANG TENTUKAN SENDIRI . so , kau jgn nak terus down cmtuh oke . wakeup ! wakeup ! orang sekeliling kau ade untuk support kau . 

ENA RINA , kawan aku yang luarannye orang akan cakap dea hepy sokmo tapi dalam aty dea sape tawu . even aku kenal tak rapat dea tapi aku bole ase ape yang dea nga ase skunt . kau kne banyakkan bersaba skunt . pape dugaan kau kne trme ngn aty yg ikhlas . aku doakan supaye kau akn jpe orang yg ag baek daripada dea . amin . harap semangat kau tak hilang da lepas nee . aku akn sentiase kat sisi kau oke . aku jage kau , kau jage aku . alryte dear ? ehehe , maklumlahh . masingmasing single . nti kte pegi ngejas ehh . cari hok molek dari dulu . huhuhu , kau nee gilergiler lahh weyh ! best kawan ngn kau . sumbak sokmo mu nee . kau takecare . jgn mkn aty sgt ehh . im always have for u :) iloveu my fwen <3


...emysyeera...
...takeurmine...
<3 emy syeera...ena ryna <3

No comments:

Post a Comment